Όταν οι φωνές γίνονται φως
Μουσικοχορευτική παράσταση από το Εργαστήρι πολισμού Νέας Ορεστιάδας «ΤΟ ΓΕΝΝΗΜΑ»
Μια ξεχωριστή μουσικοχορευτική παράσταση αφιερωμένη στη γυναίκα και στη διαχρονική της πορεία μέσα στον χρόνο και τον τόπο. Μέσα από παραδοσιακά δρώμενα, χορούς, μουσική και θεατρικές αφηγήσεις, ζωντανεύουν οι αγώνες, οι θυσίες, η δύναμη, η προσφορά και τα όνειρά της. Από τις ρίζες της παράδοσης έως τις προκλήσεις του σήμερα, η παράσταση αναδεικνύει τη γυναίκα ως πηγή ζωής, δημιουργίας, έμπνευσης και φωτός. Μέσα από τη δική μας καλλιτεχνική ματιά, επιχειρούμε να αποτυπώσουμε αυτή τη μοναδική διαδρομή, αναδεικνύοντας αξίες, βιώματα και συναισθήματα που παραμένουν ζωντανά και διαχρονικά. Ένα ταξίδι μνήμης και ελπίδας που τιμά το παρελθόν, φωτίζει το παρόν και εμπνέει το μέλλον.
Συμμετέχουν :
Λαούτο – τραγούδι – κιθάρα: Γιαρένης Χρήστος
Βιολί – τραγούδι: Ζαπάρτας Νίκος
Τραγούδι: Ζυγογιάννη Βάγια
Ακορντεόν: Καρακατσιάνης Θάνος
Ούτι – τραγούδι: Κατσουλίδης Βαγγέλης
Μπουζούκι – κιθάρα – κρουστά: Λυμπερακάκης Βαγγέλης
Γκάιντα – τρομπέτα: Μπεζιργιανίδης Γιώργος
Κρουστά – τραγούδι: Μπουζαμάνης Δημήτρης
Κλαρίνο – φλογέρα – τσαμπούνα: Παπαναστασίου Βαγγέλης
Ποντιακή λύρα – τραγούδι: Πετρόπουλος Τάσος
Μια βραδιά γεμάτη συναίσθημα, μουσική, χορό και εικόνες που αγγίζουν την ψυχή.
