🎗️ Ημερίδα για την Ημέρα Επιζώντων από τον Καρκίνο στην Ορεστιάδα
Γιορτάζοντας τη ζωή ![]()
🎗️ Ημέρα Επιζώντων από τον Καρκίνο
Ο Δήμος Ορεστιάδας και το Κέντρο Κοινότητας με Παράρτημα Ρομά Δήμου Ορεστιάδος σας προσκαλούν σε μια ξεχωριστή εκδήλωση αφιερωμένη στη ζωή, την ελπίδα και τη δύναμη των ανθρώπων που συνεχίζουν το ταξίδι τους μετά τον καρκίνο.
🎟️ Είσοδος Ελεύθερη
Μέσα από ενημέρωση, εμψύχωση και προσωπικές ιστορίες, τιμούμε τους επιζώντες και στέλνουμε το μήνυμα ότι κανείς δεν είναι μόνος.
Σας περιμένουμε!
