Παρελθούσα εκδήλωση
Τελετή Oνοματοδοσίας και Βράβευση Αθλητών
Ο Δήμος Ορεστιάδας μετονομάζει το Δημοτικό Αθλητικό Κέντρο (παλιό κλειστό) σε «Μόρφω Δροσίδου», το Σάββατο 9 Μαΐου, στις 6 μ.μ, αποδίδοντας την πρέπουσα τιμή στην κορυφαία αθλήτρια!
Παράλληλα, θα γίνει βράβευση των αθλητών και των αθλητριών που ξεχώρισαν με τις επιδόσεις τους κατά την περίοδο 2025-26.
Σας προσκαλούμε να τιμήσουμε μαζί το αθλητικό παρελθόν και το μέλλον του τόπου μας!
